Немає значення, що саме підлягає продажу: комплексні рішення, матеріальні цінності, консультації — загальний зміст полягає в тому, що «ви робите щось для когось», а не «ви робите щось із кимось». Тому в більшості випадків поширене переконання, що процес продажу пов’язаний із почуттям страху.
Клієнт боїться, що йому нав’яжуть щось насправді непотрібне, або що його час буде витрачено на безглузді обговорення.
Спеціаліст із продажу боїться, що йому відмовлять, що він не виконає свій план із продажу, що він не зможе оплатити свої рахунки. В якості захисного механізму фахівець із продажу вибирає зарозумілість: він розповідає, які чудові його продукт або послуга, ні на секунду не задаючись питанням: а в чому ж виграш потенційного клієнта?
У той же час, клієнт вибере техніки купівлі, що протиставляються агресивним технікам продажу: він розішле запити на пропозицію багатьом постачальникам, попросить, щоб письмово відповіли на його питання, і відповіді на ці питання будуть небагатослівними і ухильними.
Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як:
- знати про вплив власних дій на потенційних клієнтів;
- здобути мотивацію, вплив і техніки переконання, різні стилі практичного впливу на основі взаємної довіри;
- розвинути вміння діяти на випередження при взаємодії з клієнтами, щоб досягати своїх цільових показників продажу.