П
ПОЗИТИВНА ВЗАЄМОДІЯ

Взаємодіяти позитивно означає мати сміливість висловлювати свою позицію, і в той же час уміти робити це коректно. Це передбачає реалізацію вашого права бути почутим, а також із повагою прав інших говорити і бути почутим. Позитивна взаємодія необов’язково є вродженим умінням — її можна опанувати, пройшовши навчання.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як:

  • розвинути здібності для позитивної взаємодії;
  • навчитися уникати прояву як пасивних, так і агресивних типів поведінки.
К
КРЕАТИВНІСТЬ І НОВАТОРСТВО

Креативність означає генерування ідей, а новаторство означає впровадження їх на практиці. Ідеї, втілені в життя, набагато цінніші за ті, які просто витають у повітрі. Визнаючи, що світ сповнений можливостей, ми розробили цей курс, щоб допомогти вам відкрити ваш власний творчий потенціал і способи застосувати його на практиці.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як:

  • увійти в стан творчого пошуку;
  • генерувати більше ідей;
  • втілити значні ідеї та можливості в реальність.
Я
ЯК ВПОРАТИСЯ ЗІ СТРЕСОМ

Стислі строки, негативний зворотний зв’язок, претензії клієнтів, зміни на робочому місці, конфлікт із колегою... цей список можна продовжувати довго. Все це — фактори, що породжують стрес. Про стрес багато говорять, особливо про його негативні ефекти, в результаті яких часто знижується самомотивація або навіть зникає смак до життя.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як побороти стрес:

  • поліпшуючи ставлення до певних ситуацій;
  • чіткіше сприймаючи те, що відбувається;
  • навчившись використовувати техніки управління стресом.
Е
ЕТИКА ДЛЯ ВСІХ

Етика має значення. Вона визначає різницю між правильним і неправильним І йдеться не тільки про якісь великі скандали, про які дізнаються з новин — це також і ті незначні щоденні рішення і вчинки, які в сукупності становлять загальну картину. По суті, це та межа, яку не можна переступати в дрібницях, щоб не заподіяти суттєвих збитків. Базові цінності, такі як повага до оточуючих, чесність і гідність — важливі «цеглинки» у фундаменті вашої власної етичної поведінки — як і усвідомлення того, наскільки важливо поводитися етично, а також як ваша власна поведінка впливає на таке розуміння, незважаючи на те, як поводяться інші.

Ми обіцяємо, що цей курс допоможе вам дізнатися принципи і базову концепцію, що дозволяють приймати етичні рішення, а також як застосовувати ці принципи, щоб знаходити рішення в складних ситуаціях, де правильна відповідь не завжди очевидна!

Н
НАВЧАННЯ ВИКЛАДАЧІВ

Основний аспект будь-якого курсу підготовки викладачів полягає в навчанні співробітників необхідним навичкам, щоб вони стали викладачами у своїй компанії. Наразі потреба в цій програмі істотно зросла, а багато компаній розглядають можливість стати навчальними організаціями. Курс розроблено, щоб забезпечити постійну потребу в навчанні і розвитку співробітників, з урахуванням того, що корпоративне навчання іноді більш ефективне, якщо його проводить викладач, який належить до тієї ж організації.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви:

  • дізнаєтеся про різні стилі навчання (зокрема, навчання дорослих);
  • зрозумієте, як організовано процес навчання;
  • зможете спланувати, розробити і провести програму навчання (від оцінки потреби в навчанні до оцінки його результатів).
Е
ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ

Емоційний інтелект (ЕІ) стає все важливішим ключовим фактором особистого і професійного успіху. Мати високий показник інтелекту (IQ) більше недостатньо, якщо вам бракує здатності пристосовуватися до змін, працювати в команді або встановлювати і розвивати надійні та ефективні особисті відносини.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви вивчите:

  • як розпізнати 5 компетенцій, над якими можна працювати для підвищення рівня EI;
  • як контролювати реакції і планувати дії, щоб ваші відносини з іншими людьми були більш ефективними.
У
УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ

Конфлікти — це частина життя. І вони можуть викликати стрес. Але конфліктам на робочому місці не обов’язково бути деструктивними. По суті, конструктивна незгода може створити додаткову цінність, оскільки люди йдуть на компроміс і приймають кращі рішення завдяки внеску інших. Конфлікт стає деструктивним, коли гнів, заздрість та інші сильні емоції переміщують фокус із вирішення проблеми на особисті напади. Деструктивний конфлікт може зруйнувати взаємини, завдати шкоди продуктивності і зруйнувати командну роботу.

Ми обіцяємо, що ви дізнаєтеся, що вирішення конфлікту не означає доказ правоти одного і неправоти іншого учасника конфлікту — передусім це про співпрацю з протилежною стороною для вирішення проблеми і збереження відносин. Ви також дізнаєтеся способи конструктивного вирішення конфлікту.

У
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ

«З усіх проектів, що реалізуються у всьому світі:

  • 31 % закриті до завершення
  • 53 % проектів завершено, але: витрати вище прогнозованих у середньому на 189 %;
  • витрати часу на реалізацію перевищили прогнозовані в середньому на 222 %;
  • 16 % завершено вчасно, в межах бюджету і з досягненням поставленої мети».

Stadish Group International, www.stadishgroup.com

Багато організацій функціонує на основі проектної діяльності. Для більшості з них цей спосіб організації діяльності є ключовим фактором їх успіху, а також основою для постійного поліпшення процесів. Якщо метою щоденного управління операційною діяльністю є забезпечення сьогодення організації, то управління проектами — це увага до її майбутнього.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви:

  • зможете розрізняти проекти та процеси;
  • зрозумієте вимір проекту на основі його критичних параметрів: якості, вартості і часу;
  • ознайомитеся з 5 етапами проекту і зможете використовувати принаймні два робочих інструменти для кожного етапу проекту.
У
УПРАВЛІННЯ ЧАСОМ

Як керівник, ви відповідаєте не тільки за те, що робите самі, але також і за те, що роблять інші люди. Ви повинні вміти вирішувати людський парадокс: як дати людям необхідну їм підтримку для виконання їх роботи й одночасно виконати ваші власні завдання. І першим кроком має бути встановлення контролю над тим, як ви витрачаєте свій час.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як:

  • розставляти пріоритети, планувати та дотримуватися плану;
  • концентруватися на діях, що приносять найсуттєвіші результати;
  • вживати заходів у теперішньому часі з огляду на результати, що очікуються в майбутньому;
  • уникати діяльності, що неефективно поглинає час.
Е
ЕФЕКТИВНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ

Одна із найбільш потужних навичок, яку ви будь-коли будете використовувати, — це вміння інформувати, переконувати і вести за собою інших людей, виступаючи публічно. Коли ви стоїте перед аудиторією, яка зібралася в одному місці в один час, щоб почути ваші слова, ви отримуєте шанс максимально використати енергію, що перевищує ту, яку слухачі можуть згенерувати кожен окремо.

Таким чином, публічний виступ є можливістю здійснити вплив, поділитися ідеями, отримати визнання і згуртувати групу.

А ось гарна новина: це може кожен!

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як:

  • готувати, структурувати і представляти успішні презентації;
  • опанувати ефективними навичками публічних виступів.
П
ПРИНЦИПИ ПОЗИТИВНОГО ВПЛИВУ

Їх можна назвати здатністю до спонукання, даром вести переговори або переконливістю. Основою успішного лідерства є етичний вплив. Оскільки ця навичка настільки складна, можна подумати, що цьому неможливо навчитися. Тим не менш, доведено, що вплив на інших людей — це не диво і не питання везіння, і його цілком може обґрунтувати наука. Існують прості відтворювані принципи впливу, що формують основу для ефективних переконливих закликів.

Ми обіцяємо, що до кінця цього курсу ви навчитеся і повправляєтеся в застосуванні цих 6 принципів переконання, які дозволять вам підвищити силу впливу.

П
ПРОЦЕС ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ

Успішний процес розв’язання проблем вимагає ініціативи, сміливості, аналітичних навичок, структурованого підходу, креативності, гнучкості і впевненості в собі.

Ми обіцяємо, що в цьому курсі ви знайдете всі ці інгредієнти. Під час цього курсу ви:

  • вивчите 6 етапів процесу вирішення проблем;
  • випробуєте на практиці принаймні 3 методи і техніки для кожного етапу.
7
7 СПОСОБІВ ПРИМУСИТИ СКАЗАТИ «ТАК» («АГЕНТ ВПЛИВУ»)

Курс триває два дні. Учасники побачать, що вплив на оточення — не випадковий, а науково обґрунтований вплив. Роберт Сіальдіні (Robert Cialdini), професор соціопсихології і маркетингу в Університеті штату Арізона, протягом 30 років вивчав способи впливу на людей і дійшов висновку, що люди не дуже добре розуміють, які чинники впливають на їх поведінку. Як тільки ми визначимо і пояснимо фактори, які впливають на наші рішення, ми зможемо зрозуміти, як використовувати їх етичним чином, щоб досягти позитивних реакцій, а також як захищатися, коли інші намагаються використовувати нас для не настільки етичних цілей. Завданням курсу є підвищення впевненості в собі і здатності учасників встановлювати і підтримувати відносини, розвивати емпатичне спілкування, а також особисту силу і навички переконання.

К
КРЕАТИВНІСТЬ І КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ

В економічному середовищі, для якого характерна висока конкуренція, всі учасники ринку прагнуть відрізнятися від решти. «Що я можу робити інакше, краще, швидше, дешевше?» — щоб вижити, вони повинні постійно відповідати на ці питання. Багато стратегій диференціації залежать від розвитку нових компетенцій, і першою в переліку цих нових компетенцій є креативність. Креативність — це не компетенція з тих, які «або є, або немає». Вона дуже важлива. По суті, її наявність є необхідною вимогою для успіху всіх інших компетенцій. Цей курс використовує принцип настільної гри «Медічі», навчальний інструмент Celemi Power Dialog™ для розвитку інновацій, щоб допомогти організаціям надихнути людей і захопити їх новаторством. Курс призначений для всіх типів організацій у всіх сферах і учасників будь-якого рівня. Після закінчення курсу учасники зможуть, зокрема, визначати і реалізувати нові способи діяти і створювати цінність, розвивати ініціативу та сміливість діяти по-іншому.

М
МІЖКУЛЬТУРНА ЕФЕКТИВНІСТЬ

Ми живемо у світі глобалізації та міжнародної кооперації, в якому часто необхідна співпраця представників різних культур. Що прийнятно і навіть вітається в одній культурі, може виявитися колосальним промахом в інший. Іноді «так» не означає «так», а мовчання не завжди є тим, чим здається. Тому знання відмінностей і адаптація до міжкультурної реальності є ключем до успіху в цьому контексті. Програма «Ефективність міжкультурної взаємодії» знайомить з основами знань про міжкультурні відмінності і інформованої адаптації до них.

У
УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ («ТИТАНІК»)

У контексті світової економічної кризи з високою нестабільністю умов ведення бізнесу, розуміння ризиків є життєво важливою компетенцією. Однак ще важливішою компетенцією є управління ризиками. Оскільки в бізнесі врахування ризиків формує рішення, а також їх відсутність, негайним наслідком можуть стати значні економічні переваги для тих, хто наважується протистояти ризикам і управляти ними — так звана «премія за ризик». Курс розкриває структури ризику, дозволяючи учасникам визначити їх для власної організації. На ньому буде представлено різні типи реагування на ризики і методи управління ризиками. Однак перш за все студенти здобудуть необхідні навички застосування принципів управління ризиками в проектній діяльності та поводження з управлінськими ризиками.

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб забезпечити найкращий досвід перегляду. Продовжуючи перегляд, ви погоджуєтесь на збереження файлів cookie на вашому комп’ютері. Більше інформації про використання файлів cookie тут.