К
КОУЧИНГ З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ

Бути керівником нелегко — це незаперечний факт! Ваш успіх залежить від інших людей, які роблять те, що ви від них вимагаєте. І все ж, із деякими людьми складніше, вони не завжди послідовні, а іноді відверто виходять з-під контролю! Ключові кроки до ефективного коучингу включають виявлення слабких сторін, визначення їх причин і необхідних змін, прийняття зобов’язань та надання підтримки, необхідної для здійснення цих змін, а також вимірювання результатів і надання зворотного зв’язку.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як:

  • повідомляти про конкретні очікування;
  • усувати будь-які перешкоди, що виникають;
  • надихати навіть тих працівників, які працюють добре, вказуючи на сфери, в яких вони можуть стати краще.
Е
ЕФЕКТИВНЕ ДЕЛЕГУВАННЯ

Успішні керівники здатні виходити за межі загального переконання, яке стверджує: «Тільки я можу зробити це як слід...» Це упередження заважає нам делегувати завдання іншим, що можуть виявитися такими ж здібними, якими виявилися і ми, коли нам дали можливість це довести.

Таким чином, делегування є одним із найпотужніших інструментів лідерства. Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви вивчите:

  • як зрозуміти, коли доречно делегувати;
  • 5 кроків нашого процесу делегування, які поліпшать ваші навички делегування і створять можливості розвитку для ваших співробітників.
Р
РОЗВИТОК КОМАНДИ

Командна робота — не така вже й проста річ, із якою може впоратися кожен. Підтримка командної роботи і співпраці — критично важливе вміння керівника, завдяки якому група функціонує більш ефективно і досягає максимальних результатів.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як:

  • залучити ваших співробітників, допомагаючи їм знайти і визначити свої ролі;
  • визначити вашу особисту роль на кожному етапі розвитку команди;
  • налагодити і підтримувати натхнені й орієнтовані на результат відносини в команді.
Е
ЕФЕКТ ПІГМАЛІОНА

Це доведений психологічний факт! Завдяки явищу, відомому як «ефект Пігмаліона», люди досягають результатів, яких від них очікують. Обмежені очікування приносять обмежені результати, високі

очікування призводять до результатів виняткових. Хороша новина полягає в тому, що всі лідери можуть навчитися використовувати позитивні результати ефекту Пігмаліона зі своїми працівниками, що призводить до підвищення продуктивності та морального духу. Ця програма пояснює й описує чотири способи, якими можна передавати очікування підлеглим: клімат, зворотний зв’язок, вхідні дані і результат.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви будете:

  • розуміти, як позитивні чи негативні очікування створюють самореалізовані пророкування;
  • розвивати навички позитивного впливу на колег та підлеглих;
  • підвищувати свої очікування щодо членів колективу.
К
КОНСТРУКТИВНИЙ ФІДБЕК

Надання та отримання зворотного зв’язку — один із найбільш важливих процесів обміну інформацією в організації. Надання зворотного зв’язку вашим підлеглим може підвищити їх ефективність і зробити вас кращим лідером у їх очах. Отримання зворотного зв’язку може поліпшити вашу кар’єру і принести більше задоволення від

вашої роботи. І все ж часто має місце двостороння змова мовчання, яка саботує чесний зворотний зв’язок і породжує спіраль деструктивної поведінки, яка посилюється. Ефективне надання та отримання зворотного зв’язку дійсно є важливою навичкою. І, як і з усіма навичками, впевнене оволодіння ним і його поліпшення потребує практики.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви вивчите:

  • принципи ефективного зворотного зв’язку;
  • етапи ефективного процесу зворотного зв’язку;
  • техніки конструктивного надання зворотного зв’язку.
С
СИТУАТИВНЕ ЛІДЕРСТВО

Для початку потрібні добрі управлінські навички. Але не це робить вас лідером. Лідером вас робить готовність інших іти за вами. А це вимагає поваги, захоплення та багатьох інших якостей, які переходять у справжнє лідерство. Серед них — здатність адаптувати свій стиль керівництва до обставин і до різних підлеглих. На щастя, хоча не кожен із нас є «природженим лідером», кожен керівник має потенціал навчитися ним бути.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як:

  • мати гнучкий підхід до управління, адаптований до реальних потреб працівників і не заснований на власних поведінкових моделях;
  • альтернативно використовувати 4 різних стилі керівництва, кожен відповідно до конкретних характеристик ваших підлеглих.
Л
ЛІДЕР-ВІЗІОНЕР

Справжні лідери мають чітке бачення «загальної картини» і вміння визначати та планувати порядок дій. Окрім того, вони також уміють ефективно доносити інформацію про бажаний напрямок і цілі дій таким чином, щоб надихати інших за власним бажанням іти за ними у їх починаннях.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як:

  • своєчасно приймати правильні рішення;
  • тримати свої емоції під контролем;
  • визнавати важливість послідовності.
У
УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ

Зміни неминуче породжують опір. Якщо не визнати і не подолати цей опір, навіть кращі стратегічні задуми можуть потерпіти крах. Найважливішим завданням є створення хвилі змін, домігшись від ваших співробітників, а також інших зацікавлених сторін зацікавленості, яка і повинна до них призвести.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся:

  • як визначити три фази переходу до нових умов і як роз’яснювати виклики і можливості, характерні для кожної з них;
  • техніки, необхідні для комфортного переходу до нових умов у ситуаціях зміни;
  • як впоратися з факторами, недружніми до змін: особливостями корпоративної культури, мотивацією, перешкодами і відсутністю розуміння загальної ситуації.
У
УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ

Наразі якщо не скрізь, то в більшості компаній впроваджено систему управління ефективністю діяльності. Ці системи містять чітко визначені політики, правила, форми і процедури. І все ж, якщо система не сприймається як важливий елемент діяльності компанії ні співробітниками, ні керівництвом, або вона швидше демотивує персонал, оскільки нікому не зрозумілі поставлені в її межах цілі, — вона не гарантує успіху. Незважаючи на те, наскільки хороша система, запроваджена в компанії, якщо вона не застосовується належним чином стосовно тих осіб, до яких повинна застосовуватися, довіра до неї втрачається, і вона може принести більше шкоди, ніж користі.

Як керівники, ви перші, хто сприяє підтримці довіри до системи, і ваші послідовні, чесні та відповідальні дії грають дуже важливу роль для досягнення успіху в цьому процесі.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як:

  • встановлювати чіткі цілі щодо професійної діяльності і моделей поведінки;
  • використовувати техніки для моніторингу прогресу та оцінки результатів.
У
УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ

Ризики завжди присутні в нашому професійному та навіть особистому житті. У бізнесі ми стикаємося з ними постійно, і вони впливають на те, як ми приймаємо — або не приймаємо рішення в більшості випадків. З іншого боку, ризики приносять значну економічну перевагу тим, хто наважується їм протистояти і управляти ними — так звану «премію за ризик».

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви вивчите:

  • 5 етапів циклу управління ризиками та конкретні методи для кожного етапу;
  • 4 стратегії реагування на плани дій щодо управління ризиками.
М
МОТИВАЦІЯ ДО РОБОТИ

Вашою основною відповідальністю як керівникає продуктивність ваших підлеглих. А одним із основних джерел продуктивності є задоволення співробітника змістом своєї роботи і його робоча мотивація. Щоб люди добре працювали, їм потрібно бути сильно захопленими своєю діяльністю і відчувати себе зобов’язаними досягти певних цілей, від таких простих, як заробляти гроші або раніше повертатися додому, до більш складних, наприклад, збільшення частки ринку або зниження собівартості виробництва. Спроба перелічити всі причини і фактори, які можуть мотивувати людей і надавати їм енергію для досягнення більшого, може виявитися непростим завданням.

Проте, ми обіцяємо, що під час цього курсу ви:

  • зрозумієте основні теорії мотивації;
  • вивчите низку стратегій, що дозволяють мотивувати співробітників і домагатися підвищення їх задоволеності своєю роботою.
С
СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Багато компаній не готові зустріти зміни, які приносить майбутнє. У конкурентному середовищі, що постійно змінюється, запорукою успіху є не стільки якість оперативного планування, скільки чіткість стратегічного мислення організації. Саме стратегічне планування визначає напрямок та цілі організації.

Стратегічне планування означає ефективність й орієнтоване на виконання правильних дій — тих, які необхідні. Для керівників надзвичайно важливо розуміти стратегію компанії в середньостроковій і довгостроковій перспективі і враховувати її в контексті власних занять і цілей.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви навчитеся:

  • визначати важливість стратегічного планування;
  • розуміти основні інструменти для аналізу та прийняття стратегічних рішень;
  • розуміти різні підходи в стратегічному управлінні.
П
ПРОЦЕС ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ

Здатність приймати рішення є ключовою для лідера. Якщо ви вмієте приймати своєчасні та добре обґрунтовані рішення, ви зможете забезпечити результативність своєї команди. Ухвалення рішень часто означає здійснення вибору. А здійснення вибору передбачає широкий діапазон особистих навичок, таких як вміння збирати й обробляти інформацію, мислити логічно, бути креативним, впевненим у собі і вміти сприймати проблеми і потреби інших людей. Однак, окрім цього, прийняття рішень передбачає також детальне знання технік і кроків процесу прийняття рішень.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся:

  • важливість прийняття рішень;
  • як розмежувати рішення з огляду на їх важливість та складність;
  • структурований підхід до процесу прийняття рішень.
А
АДАПТИВНА КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА

«Що відбувається з вами, коли ви робите щось неправильно? А коли робите щось дуже добре?» - Відповіді на ці питання найкраще описують культуру організації, в якій ви працюєте. Культура, що приділяє велику увагу результатам, інноваціям, заохоченню висловлення власної думки і співпраці, передбачувано забезпечить ефективність діяльності. За більш ніж 10 років роботи із сотнями організацій у Румунії ми навчилися надавати кожній компанії те, що потрібно саме їй. Ви можете скористатися нашим досвідом, щоб досягти бажаного рівня ефективності, належним чином розвиваючи корпоративну культуру.

Г
ГНУЧКЕ УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ

На відміну від традиційного управління ефективністю, Гнучке (Agile) управління є динамічним і має горизонтальну структуру. Виникнення нової моделі оцінки засноване на вибуховому розвитку соціальних мереж, перетворенні культури в конкурентну перевагу і створенні нової моделі прийняття рішень на основі множинних джерел інформації (використанні колективних ресурсів).

П
ПОЗИТИВНА ВЗАЄМОДІЯ

Взаємодіяти позитивно означає мати сміливість висловлювати свою позицію, і в той же час уміти робити це коректно. Це передбачає реалізацію вашого права бути почутим, а також із повагою прав інших говорити і бути почутим. Позитивна взаємодія необов’язково є вродженим умінням — її можна опанувати, пройшовши навчання.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як:

  • розвинути здібності для позитивної взаємодії;
  • навчитися уникати прояву як пасивних, так і агресивних типів поведінки.
К
КРЕАТИВНІСТЬ І НОВАТОРСТВО

Креативність означає генерування ідей, а новаторство означає впровадження їх на практиці. Ідеї, втілені в життя, набагато цінніші за ті, які просто витають у повітрі. Визнаючи, що світ сповнений можливостей, ми розробили цей курс, щоб допомогти вам відкрити ваш власний творчий потенціал і способи застосувати його на практиці.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як:

  • увійти в стан творчого пошуку;
  • генерувати більше ідей;
  • втілити значні ідеї та можливості в реальність.
Я
ЯК ВПОРАТИСЯ ЗІ СТРЕСОМ

Стислі строки, негативний зворотний зв’язок, претензії клієнтів, зміни на робочому місці, конфлікт із колегою... цей список можна продовжувати довго. Все це — фактори, що породжують стрес. Про стрес багато говорять, особливо про його негативні ефекти, в результаті яких часто знижується самомотивація або навіть зникає смак до життя.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як побороти стрес:

  • поліпшуючи ставлення до певних ситуацій;
  • чіткіше сприймаючи те, що відбувається;
  • навчившись використовувати техніки управління стресом.
Е
ЕТИКА ДЛЯ ВСІХ

Етика має значення. Вона визначає різницю між правильним і неправильним І йдеться не тільки про якісь великі скандали, про які дізнаються з новин — це також і ті незначні щоденні рішення і вчинки, які в сукупності становлять загальну картину. По суті, це та межа, яку не можна переступати в дрібницях, щоб не заподіяти суттєвих збитків. Базові цінності, такі як повага до оточуючих, чесність і гідність — важливі «цеглинки» у фундаменті вашої власної етичної поведінки — як і усвідомлення того, наскільки важливо поводитися етично, а також як ваша власна поведінка впливає на таке розуміння, незважаючи на те, як поводяться інші.

Ми обіцяємо, що цей курс допоможе вам дізнатися принципи і базову концепцію, що дозволяють приймати етичні рішення, а також як застосовувати ці принципи, щоб знаходити рішення в складних ситуаціях, де правильна відповідь не завжди очевидна!

Н
НАВЧАННЯ ВИКЛАДАЧІВ

Основний аспект будь-якого курсу підготовки викладачів полягає в навчанні співробітників необхідним навичкам, щоб вони стали викладачами у своїй компанії. Наразі потреба в цій програмі істотно зросла, а багато компаній розглядають можливість стати навчальними організаціями. Курс розроблено, щоб забезпечити постійну потребу в навчанні і розвитку співробітників, з урахуванням того, що корпоративне навчання іноді більш ефективне, якщо його проводить викладач, який належить до тієї ж організації.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви:

  • дізнаєтеся про різні стилі навчання (зокрема, навчання дорослих);
  • зрозумієте, як організовано процес навчання;
  • зможете спланувати, розробити і провести програму навчання (від оцінки потреби в навчанні до оцінки його результатів).
Е
ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ

Емоційний інтелект (ЕІ) стає все важливішим ключовим фактором особистого і професійного успіху. Мати високий показник інтелекту (IQ) більше недостатньо, якщо вам бракує здатності пристосовуватися до змін, працювати в команді або встановлювати і розвивати надійні та ефективні особисті відносини.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви вивчите:

  • як розпізнати 5 компетенцій, над якими можна працювати для підвищення рівня EI;
  • як контролювати реакції і планувати дії, щоб ваші відносини з іншими людьми були більш ефективними.
У
УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ

Конфлікти — це частина життя. І вони можуть викликати стрес. Але конфліктам на робочому місці не обов’язково бути деструктивними. По суті, конструктивна незгода може створити додаткову цінність, оскільки люди йдуть на компроміс і приймають кращі рішення завдяки внеску інших. Конфлікт стає деструктивним, коли гнів, заздрість та інші сильні емоції переміщують фокус із вирішення проблеми на особисті напади. Деструктивний конфлікт може зруйнувати взаємини, завдати шкоди продуктивності і зруйнувати командну роботу.

Ми обіцяємо, що ви дізнаєтеся, що вирішення конфлікту не означає доказ правоти одного і неправоти іншого учасника конфлікту — передусім це про співпрацю з протилежною стороною для вирішення проблеми і збереження відносин. Ви також дізнаєтеся способи конструктивного вирішення конфлікту.

У
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ

«З усіх проектів, що реалізуються у всьому світі:

  • 31 % закриті до завершення
  • 53 % проектів завершено, але: витрати вище прогнозованих у середньому на 189 %;
  • витрати часу на реалізацію перевищили прогнозовані в середньому на 222 %;
  • 16 % завершено вчасно, в межах бюджету і з досягненням поставленої мети».

Stadish Group International, www.stadishgroup.com

Багато організацій функціонує на основі проектної діяльності. Для більшості з них цей спосіб організації діяльності є ключовим фактором їх успіху, а також основою для постійного поліпшення процесів. Якщо метою щоденного управління операційною діяльністю є забезпечення сьогодення організації, то управління проектами — це увага до її майбутнього.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви:

  • зможете розрізняти проекти та процеси;
  • зрозумієте вимір проекту на основі його критичних параметрів: якості, вартості і часу;
  • ознайомитеся з 5 етапами проекту і зможете використовувати принаймні два робочих інструменти для кожного етапу проекту.
У
УПРАВЛІННЯ ЧАСОМ

Як керівник, ви відповідаєте не тільки за те, що робите самі, але також і за те, що роблять інші люди. Ви повинні вміти вирішувати людський парадокс: як дати людям необхідну їм підтримку для виконання їх роботи й одночасно виконати ваші власні завдання. І першим кроком має бути встановлення контролю над тим, як ви витрачаєте свій час.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як:

  • розставляти пріоритети, планувати та дотримуватися плану;
  • концентруватися на діях, що приносять найсуттєвіші результати;
  • вживати заходів у теперішньому часі з огляду на результати, що очікуються в майбутньому;
  • уникати діяльності, що неефективно поглинає час.
Е
ЕФЕКТИВНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ

Одна із найбільш потужних навичок, яку ви будь-коли будете використовувати, — це вміння інформувати, переконувати і вести за собою інших людей, виступаючи публічно. Коли ви стоїте перед аудиторією, яка зібралася в одному місці в один час, щоб почути ваші слова, ви отримуєте шанс максимально використати енергію, що перевищує ту, яку слухачі можуть згенерувати кожен окремо.

Таким чином, публічний виступ є можливістю здійснити вплив, поділитися ідеями, отримати визнання і згуртувати групу.

А ось гарна новина: це може кожен!

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як:

  • готувати, структурувати і представляти успішні презентації;
  • опанувати ефективними навичками публічних виступів.
П
ПРИНЦИПИ ПОЗИТИВНОГО ВПЛИВУ

Їх можна назвати здатністю до спонукання, даром вести переговори або переконливістю. Основою успішного лідерства є етичний вплив. Оскільки ця навичка настільки складна, можна подумати, що цьому неможливо навчитися. Тим не менш, доведено, що вплив на інших людей — це не диво і не питання везіння, і його цілком може обґрунтувати наука. Існують прості відтворювані принципи впливу, що формують основу для ефективних переконливих закликів.

Ми обіцяємо, що до кінця цього курсу ви навчитеся і повправляєтеся в застосуванні цих 6 принципів переконання, які дозволять вам підвищити силу впливу.

П
ПРОЦЕС ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ

Успішний процес розв’язання проблем вимагає ініціативи, сміливості, аналітичних навичок, структурованого підходу, креативності, гнучкості і впевненості в собі.

Ми обіцяємо, що в цьому курсі ви знайдете всі ці інгредієнти. Під час цього курсу ви:

  • вивчите 6 етапів процесу вирішення проблем;
  • випробуєте на практиці принаймні 3 методи і техніки для кожного етапу.
7
7 СПОСОБІВ ПРИМУСИТИ СКАЗАТИ «ТАК» («АГЕНТ ВПЛИВУ»)

Курс триває два дні. Учасники побачать, що вплив на оточення — не випадковий, а науково обґрунтований вплив. Роберт Сіальдіні (Robert Cialdini), професор соціопсихології і маркетингу в Університеті штату Арізона, протягом 30 років вивчав способи впливу на людей і дійшов висновку, що люди не дуже добре розуміють, які чинники впливають на їх поведінку. Як тільки ми визначимо і пояснимо фактори, які впливають на наші рішення, ми зможемо зрозуміти, як використовувати їх етичним чином, щоб досягти позитивних реакцій, а також як захищатися, коли інші намагаються використовувати нас для не настільки етичних цілей. Завданням курсу є підвищення впевненості в собі і здатності учасників встановлювати і підтримувати відносини, розвивати емпатичне спілкування, а також особисту силу і навички переконання.

К
КРЕАТИВНІСТЬ І КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ

В економічному середовищі, для якого характерна висока конкуренція, всі учасники ринку прагнуть відрізнятися від решти. «Що я можу робити інакше, краще, швидше, дешевше?» — щоб вижити, вони повинні постійно відповідати на ці питання. Багато стратегій диференціації залежать від розвитку нових компетенцій, і першою в переліку цих нових компетенцій є креативність. Креативність — це не компетенція з тих, які «або є, або немає». Вона дуже важлива. По суті, її наявність є необхідною вимогою для успіху всіх інших компетенцій. Цей курс використовує принцип настільної гри «Медічі», навчальний інструмент Celemi Power Dialog™ для розвитку інновацій, щоб допомогти організаціям надихнути людей і захопити їх новаторством. Курс призначений для всіх типів організацій у всіх сферах і учасників будь-якого рівня. Після закінчення курсу учасники зможуть, зокрема, визначати і реалізувати нові способи діяти і створювати цінність, розвивати ініціативу та сміливість діяти по-іншому.

М
МІЖКУЛЬТУРНА ЕФЕКТИВНІСТЬ

Ми живемо у світі глобалізації та міжнародної кооперації, в якому часто необхідна співпраця представників різних культур. Що прийнятно і навіть вітається в одній культурі, може виявитися колосальним промахом в інший. Іноді «так» не означає «так», а мовчання не завжди є тим, чим здається. Тому знання відмінностей і адаптація до міжкультурної реальності є ключем до успіху в цьому контексті. Програма «Ефективність міжкультурної взаємодії» знайомить з основами знань про міжкультурні відмінності і інформованої адаптації до них.

У
УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ («ТИТАНІК»)

У контексті світової економічної кризи з високою нестабільністю умов ведення бізнесу, розуміння ризиків є життєво важливою компетенцією. Однак ще важливішою компетенцією є управління ризиками. Оскільки в бізнесі врахування ризиків формує рішення, а також їх відсутність, негайним наслідком можуть стати значні економічні переваги для тих, хто наважується протистояти ризикам і управляти ними — так звана «премія за ризик». Курс розкриває структури ризику, дозволяючи учасникам визначити їх для власної організації. На ньому буде представлено різні типи реагування на ризики і методи управління ризиками. Однак перш за все студенти здобудуть необхідні навички застосування принципів управління ризиками в проектній діяльності та поводження з управлінськими ризиками.

К
КОНСТРУКТИВНІ ПЕРЕГОВОРИ

Чи ведете ви переговори про укладення великого контракту, чи просто просите про підвищення, вам потрібні особливі навички, які дозволять домогтися переваги в цьому процесі, при цьому зберігши позитивні робочі відносини з іншими учасниками взаємодії.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви знатимете:

  • майже все про стратегії торгів і приховані сенси за тендерними пропозиціями та запитами цін;
  • коли НЕ робити пропозицію першим, коли її робити і як робити її правильно.
О
ОРІЄНТАЦІЯ НА ВНУТРІШНЬОГО КЛІЄНТА

У кожного працівника вашої організації є клієнти. Це відбувається з тієї причини, що у кожного працівника є колеги, а колеги — теж клієнти, хоча ми іноді і забуваємо ставитися до них як до клієнтів. У колег бувають питання і їм потрібні відповіді, або ж допомога стосовно будь-яких завдань. Як клієнти, вони потребують поваги, швидкої відповіді на їхні запити і повної уваги до їх проблем. Їм потрібне клієнтське обслуговування!

Ми обіцяємо, що цей курс допоможе вам дізнатися, як керувати взаємодією з внутрішніми клієнтами і генерувати взаємовигідні рішення.

Е
ЕФЕКТИВНИЙ ПРОДАЖ 1 (ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ)

Під час продажу клієнту рідко пропонують заповнити прогалину, викликану фактичною відсутністю продукту або послуги, що просуваються. У більшості випадків клієнт уже використовує подібний продукт або послугу від конкурентів. Завдання продавця полягає в тому, щоб поступово вселити клієнту намір і бажання змінити поточний стан речей. Коли цей намір і бажання укріплено, виникає ще одне непросте завдання: необхідно реалізувати таку зміну, не забуваючи про вигоду від продажу і стримуючи дані обіцянки.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як:

  • бачити цілісну картину діяльності з продажу з точки зору продавця і з точки зору клієнта;
  • управляти критичними етапами операції з продажу, цінної з точки зору клієнта, з огляду на його конкретні потреби, але також і на ваші ділові очікування і пріоритети.

Е
ЕФЕКТИВНИЙ ПРОДАЖ 2 (ПРОСУНУТИЙ РІВЕНЬ)

Немає значення, що саме підлягає продажу: комплексні рішення, матеріальні цінності, консультації — загальний зміст полягає в тому, що «ви робите щось для когось», а не «ви робите щось із кимось». Тому в більшості випадків поширене переконання, що процес продажу пов’язаний із почуттям страху.

Клієнт боїться, що йому нав’яжуть щось насправді непотрібне, або що його час буде витрачено на безглузді обговорення.

Спеціаліст із продажу боїться, що йому відмовлять, що він не виконає свій план із продажу, що він не зможе оплатити свої рахунки. В якості захисного механізму фахівець із продажу вибирає зарозумілість: він розповідає, які чудові його продукт або послуга, ні на секунду не задаючись питанням: а в чому ж виграш потенційного клієнта?

У той же час, клієнт вибере техніки купівлі, що протиставляються агресивним технікам продажу: він розішле запити на пропозицію багатьом постачальникам, попросить, щоб письмово відповіли на його питання, і відповіді на ці питання будуть небагатослівними і ухильними.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як:

  • знати про вплив власних дій на потенційних клієнтів;
  • здобути мотивацію, вплив і техніки переконання, різні стилі практичного впливу на основі взаємної довіри;
  • розвинути вміння діяти на випередження при взаємодії з клієнтами, щоб досягати своїх цільових показників продажу.
Р
РОБОТА З КЛЮЧОВИМИ КЛІЄНТАМИ

Як фахівець із продажу, що нового ви можете запропонувати в роботі з великим клієнтом, до якого звертається більшість постачальників рішень, подібних вашим, але з нижчими, ніж у вас, цінами? Як упевнитися, що в процесі продажу ви розмовляєте з тією людиною, з якою слід, й обговорюєте саме те, що слід? Як розрізнити, на що ви можете вплинути, і що змінити не в ваших силах, і намагатися це зробити означає даремно витратити час, зусилля і гроші? Філософія успіху у відносинах із ключовими клієнтами базується на формулі:

Успіх = Відносини (Можливість) + Перспектива (Цінність) + Рішення (Зміна)

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як:

  • застосовувати структурований підхід до клієнтів, які мають багатоступеневу систему прийняття рішень, використовуючи інтегровані рішення, які дозволяють вирішувати проблеми, критичні для клієнтського бізнесу;
  • впровадити ряд інструментів, розроблених, щоб зробити можливим прогрес процесу продажу відповідно до двох вимірів управління взаємодією з ключовим клієнтом: управління відносинами і управління можливостями.
К
КОМУНІКАЦІЇ В ПРОДАЖУ

Успіх фахівця з продажу значною мірою залежить від вміння створювати довірчі відносини з вашими потенційними клієнтами. І як і з будь-якими іншими людськими відносинами, довіра починається з першого кроку в спілкуванні. Бути гарним співрозмовником означає вміти поєднувати і врівноважувати вміння активно слухати і переконливо говорити. Мета цього курсу — забезпечити вас основними навичками, які допоможуть вам стати впевненим і впливовим співрозмовником і дозволять бути більш успішним продавцем.

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як:

  • спілкуватися з будь-якою людиною і з будь-якою групою комфортно і впевнено;
  • адаптувати ваш стиль спілкування до різних типів покупців (і їхніх потреб);
  • виявляти побоювання клієнта і працювати з ними, використовуючи техніки активного слухання;
  • створювати довіру і будувати довгострокові відносини з клієнтами.
П
ПРЕЗЕНТАЦІЇ ДЛЯ ПРОДАЖУ

Часто під час продажу у вас є тільки один шанс вразити і переконати групу людей і залучити їх у якості клієнтів. Тому розвиток вміння робити презентації для продажу чіткими, переконливими і ефективними має важливе значення. У цьому курсі ви дізнаєтеся, як поліпшити навички презентації та перетворити їх із «добрих» у «чудові».

Ми обіцяємо, що наприкінці цього курсу ви дізнаєтеся, як:

  • ефективно представити ваш продукт усього за декілька хвилин;
  • зробити ваші презентації такими, що запам’ятовуються, використовуючи техніки, що сприяють «включенню» повідомлення;
  • ефективно використовувати в презентаціях для продажу емоції та переконання;
  • розробляти і представляти потужні презентації для продажу, що підкріплюють ваші загальні заходи із його організації та стимулювання.
У
УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖАМИ

Управління продажами не є ні простим, ні складним. Управління продажами — це просто управління особистою функцією продажу організації. Керівники функції продажу мають справу як зі стратегією (плануванням), так і з людьми (реалізація). Вони повинні вміти ефективно працювати зі своїми командами, іншими підрозділами організації і з клієнтами.

Існує чотири основних сфери в процесі управління продажами:

  • визначення стратегічної ролі функції продажу;
  • розвиток фахівців із продажу;
  • управління фахівцями з продажу;
  • визначення ефективності та результативності фахівців із продажу.

Ми обіцяємо, що до кінця цього курсу ви дізнаєтеся, як застосовувати ефективні інструменти, які допоможуть вам: Визначати, Розвивати,  Направляти й Оцінювати вашу команду фахівців із продажу.

Р
РОЗДРІБНИЙ ПРОДАЖ

Успіх продажу залежить від ставлення продавця, а не від ставлення клієнта. Для останнього покупки — це досвід, що запам’ятовується, особливо якщо клієнт незадоволений. Те, як клієнт почувається, покидаючи магазин, залежить від продавця, якого він зустрічає, і підготовка продавців є нескінченним процесом. Кожен етап спілкування з клієнтом повинен виконуватися професійно і способом, який викликає довіру: починаючи з того, як вітають клієнтів і супроводжують їх у потрібний відділ, і закінчуючи визначенням їх потреб, пропозицією рішень і всіма діями, спрямованими на те, щоб вони прийшли знову. 

Ми обіцяємо, що до кінця цього курсу (заснованого на ідеї, що неможливо когось навчити чогось — можна тільки допомогти людям розкрити себе), ви дізнаєтеся, як:

  • дотримуватися загального стандарту методів продажу і ставлення до клієнтів у ваших магазинах;
  • розуміти та застосовувати золоті правила процесу продажу;
  • зміцнювати вашу команду та сприяти загальному успіху.
Е
ЕФЕКТИВНІ СТРАТЕГІЇ ПЕРЕГОВОРІВ (THE NEGOTIATOR)

Що робить переговори успішними? І чому іноді ми погоджуємося на домовленості, що суперечать нашим інтересам? Розуміння структури, динаміки і психологічних механізмів переговорного процесу генерує відповідь на ці питання, які детально роз’яснюються під час комплексної ділової гри під назвою «Переговорник». Виконавши практичні дії 4 рівнів складності і пройшовши 24 переговорних процеси, розбираючи індивідуальні та командні ситуації, учні засвоюють максимум знань за короткий час, застосовуючи їх на практиці. Викладач із не менш ніж 20-річним досвідом переговорів навчить вас, як стати тим, хто контролює гру.

Б
БАГАТОСТОРОННІ ПЕРЕГОВОРИ (INTERSTELAR 3020)

Ера глобалізації несе із собою експоненціальне зростання складності відносин і систем інтересів. Багатополярність стає домінувальною парадигмою, а переговори набувають першочергового значення. Число інтересів і учасників взаємодій постійно збільшується, а питання для обговорення надзвичайно ускладнюються, що робить процес багатосторонніх переговорів загалом надзвичайно складним і таким, що розчаровує.

Ділова гра «Interstellar: 3020» являє собою переговори між представниками чотирьох потужних сил: три з них є представниками сторін, що перемагають у міжгалактичній війні, тоді як одна представляє сторону, що терпить поразку. Програму можна легко адаптувати до потреб учасників, оскільки її можна орієнтувати на переговори всередині організації для поліпшення комунікації і посилення співпраці між департаментами і всередині них, або ж на особистий розвиток учасників, а саме на поліпшення їх навичок у сфері багатосторонніх переговорів. Ключовими атрибутами цього навчального курсу є комплексний підхід і адаптивність, що дозволяють вам впоратися з непростими завданнями нової інформаційної ери на вищому рівні.

К
КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ (5 STARS)

Клієнти — найцінніше надбання компанії; їх залучення і перетворення в лояльних покупців є основним пріоритетом будь-якої компанії. З огляду на, що ділові відносини в першу чергу є міжособистісними, орієнтація на вирішення проблем клієнта є рішенням, що відкриває неймовірні можливості. Ось чому критично важливо знати ключові елементи побудови системи якісного обслуговування клієнтів.

Програма використовує ділову гру «5 STARS™», розроблену для підготовки фахівців, які знаходяться в безпосередньому контакті з клієнтами. Перша частина гри присвячена вивченню основних принципів організації підрозділу з підтримки клієнтів. Метою другої частини є набуття учасниками компетенцій в конкурентному форматі, забезпеченому установками ділової гри. Взявши участь у діловій грі «5 STARS™», студенти розвинуть навички активного й емпатичного слухання, управління взаємодією з клієнтами, зрозуміють необхідність розвитку лояльності до продукту.

Т
ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ

Перший крок для захисту своєї території або завоювання нової полягає в отриманні докладних знань про неї. І, оскільки в нинішніх умовах ділова активність ведеться відповідно до принципів воєнного мистецтва, ця програма надає вашій компанії інструменти оборони та нападу. Ця програма, яку можна адаптувати до конкретних потреб будь-якої команди фахівців із продажу, створює цілісну картину, виявляючи труднощі і можливості у визначеній сфері.

Ваша команда отримає доступ до технік поліпшення відносин з наявними клієнтами та залучення нових. Максимізуйте свої ресурси, перевершіть своїх конкурентів!

В
ВИКЛИК РІВНЯ «C»

Ця програма базується на ідеї, що найкращою теорією продажу є практика. Учасники випробують свої навички продавців на реальній зустрічі з реальними керівниками компаній. Вони дізнаються з перших вуст, чого вище керівництво очікує від фахівця з продажу. До цього викладач і студенти спробують разом визначити, як змінився світ продажу за останні роки, і якими мають бути дії успішного продавця.

Е
ЕФЕКТИВНІСТЬ РОЗДРІБНОГО ПРОДАЖУ

Роздрібні продавці використовують різноманітні інструменти реклами та комунікацій, щоб підвищити рівень обізнаності майбутніх покупців про свої продукти і послуги. Метою цих дій є збільшення суми рахунку покупця і підвищення його лояльності. Таким чином, правильно складена маркетингова суміш може привести до підвищення прибутковості і вищої дохідності вкладень.

Зміст і презентація цього семінару допомагають легко зрозуміти загальну картину для всіх рівнів прийняття рішення, зачіпаючи найважливіші предмети маркетингу роздрібної торгівлі, не нехтуючи і традиційними концепціями (4P і 4C). Цей курс просто і виразно доносить проблеми основних зон уваги роздрібної торгівлі, а також питання підходу до клієнтів, залежно від їх типології і ґрунтуючись на визначенні їх потреб. Учасники беруть активну участь у визначенні правильної комбінації продажу і маркетингу.

Ч
ЧЕМПІОНИ ПРОДАЖУ

Щоб обійти конкурентів, потрібно представити клієнтові пропозицію, яка відрізняється від інших і має адекватну цінність для його потреб. Клієнти прагнуть вищої доданої вартості, і продавці повинні діяти більш твердо і прямо, орієнтуючись на потаємні, часто невисловлені потреби клієнтів.

Іншими словами, продавці повинні перетворитися із фахівців із вирішення проблем у фахівців із їхнього виявлення. Навчальний курс «Чемпіони продажу» орієнтований на розвиток технік протидії запереченням і ефективного продажу, при підвищенні здібностей впливати на рішення про придбання і ефективно виявляти потреби клієнта. Учасники крок за кроком приходять до розуміння процесу продажу і необхідних дій, вони ознайомляться з правильним способом оцінки потреб клієнта. Учасники також зможуть запропонувати виграшне рішення і, звичайно, вони збагатять свій арсенал необхідних компетенцій, що дозволить їм укладати більше торгових угод.

К
КУРСИ З МЕТОДИКИ LEAN

У світі виробництва з часткою цифровізації або віртуальної реальності, що постійно збільшується, природним чином виникає питання, чи актуальні ще принципи бережливого виробництва Lean, впроваджені понад 70 років тому в компанії Toyota. Якщо, з одного боку, враховувати цілі методики — скоротити або усунути нецільове витрачання ресурсів і надавати клієнтам тільки те, що їм потрібно, коли їм потрібно, витрачаючи на це мінімально можливі кошти, і, з іншого боку, — цілі компаній бути більш ефективними і конкурентоспроможними, то методика LEAN, безумовно, є безцінним інструментом, який може успішно застосовуватися для будь-якого типу процесу — і не тільки виробничого.

Обидва наші семінари, що знайомлять із найбільш поширеними інструментами методики Lean Six Sigma — VSM (карта потоків створення цінності), 5S, A3 / PDCA (цикл Демінга), кайдзен, канбан, АТПО (FMEA) — і курси з методики Lean, базового рівня та просунутого рівня, допоможуть вам спростити, прискорити і стандартизувати процеси і домогтися більшого задоволення клієнтів. Ми обіцяємо, що до кінця цього курсу ви навчитеся:

  • виявляти можливості для поліпшення ситуації;
  • описувати процеси за допомогою діаграм процесів;
  • виявляти надмірне витрачання ресурсів, обмеження в процесах і кореневі причини проблем;
  • визначати найкращі рішення і впроваджувати їх у своїй організації;
  • застосовувати принципи бережливого виробництва у повсякденній діяльності
К
КУРСИ З МЕТОДИКИ LEAN SIX SIGMA

«Розуміння мінливості є ключем до успіху в забезпеченні якості та бізнесі».

У. Едвардс Демінг

Сьогодні технологія дозволяє нам оцінювати ефективність і відсоток дефектів процесів у реальному часі. Навіть із вашого мобільного телефону. Маючи, таким чином, чітку картину ситуації під час процесу, ми можемо визначити кореневі причини і впровадити найкращі рішення для максимально швидкого усунення помилок.

Наші курси Жовтого, Зеленого і Чорного поясів за методикою Lean Six Sigma (від базового до просунутого рівня), з можливістю міжнародної сертифікації, допоможуть вам вирішити проблемні питання процесів, пов’язані з дефектами і змінами, а також із задоволеністю клієнтів.

Ми обіцяємо, що до кінця цього курсу ви навчитеся:

  • розуміти важливість удосконалення процесів в організації;
  • використовувати належні інструменти для вирішення проблем/підвищення продуктивності;
  • запускати проекти для поліпшення процесів, використовуючи методики Lean і Six Sigma (цикл Визначення-Вимірювання-Оцінка-Удосконалення-Контроль);
  • застосовувати принципи та інструменти методики Lean Six Sigma для повсякденної діяльності.

Зверніться до нас для отримання персоналізованої пропозиції.

М
МІЖНАРОДНА СЕРТИФІКАЦІЯ ЗА МЕТОДИКОЮ LEAN SIX SIGMA

Ми є партнером IASSC (Міжнародної асоціації сертифікації за методикою Six Sigma) і можемо допомогти вам отримати міжнародний сертифікат Lean Six Sigma для рівня Жовтого, Зеленого і Чорного поясів.

Щоб отримати професійну сертифікацію IASSC у категоріях Жовтого, Зеленого або Чорного поясів від Міжнародної асоціації сертифікації за методикою Six Sigma, вам потрібно скласти сертифікаційні іспити IASSC по Lean Six Sigma (60/100/150 питань із множинними варіантами відповідей і питань із відповідями так/ні) й отримати мінімальний результат 230/300 балів для Жовтого пояса, 385/500 балів для Зеленого пояса і 580/750 балів для Чорного пояса.

Кожні 3 роки необхідно проходити повторну сертифікацію, складаючи іспити.

Більш детальну інформацію про сертифікацію IASSC, а також про плату за екзаменаційний ваучер можна знайти за посиланням: https://www.iassc.org/six-sigma-certification/

А
АНАЛІЗ ДАНИХ / ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ СТАТИСТИЧНОГО І ГРАФІЧНОГО АНАЛІЗУ MINITAB

Ми не можемо домогтися більшої ефективності процесів або кращої якості продуктів / послуг без ретельного аналізу даних. У межах навчальних курсів і коучингу ми надаємо інформацію про інтелектуальні способи аналізу даних про процеси з використанням ПО Excel або статистичного ПО Minitab, таким чином забезпечуючи ефективність впровадження проектів з оптимізації. Крім того, ми пропонуємо курси з аналізу даних тривалістю 2-3 дні, залежно від потреб клієнта. Ми використовуємо програмне забезпечення Minitab 18, пробну версію якого можна безкоштовно використовувати протягом 30 днів, завантаживши її за посиланням: https://www.minitab.com/en-us/products/minitab/free-trial.

Ми обіцяємо, що до кінця цього курсу ви дізнаєтеся, як:

  • визначати типи даних;
  • використовувати для аналізу даних графічні і статистичні засоби;
  • інтерпретувати результати;
  • оцінювати стабільність, максимальну продуктивність і якість управління.
К
КОУЧИНГ ДЛЯ ПРОЕКТІВ ІЗ ПОЛІПШЕННЯ

Для багатьох організацій коучингові сесії для проектів із поліпшення стали невід’ємною частиною впровадження методик Lean Six Sigma, кайдзен та інших програм і критично важливим фактором їхнього успіху. Під час коучингових сесій ми підтримуємо навички лідерів проектів щодо вдосконалення, власників Жовтого / Зеленого / Чорного поясів і експертів Lean у практичній реалізації знань, набутих під час навчальних курсів. Коучингові сесії складаються з регулярних зустрічей проектних команд із нашими консультантами, тривалість яких становить приблизно 1-1,5 години на проект, із частотою, яка визначається разом з учасниками (залежно від характеру проекту, знань і навичок учасників, присутності в проектній команді внутрішнього експерта тощо)

Ми обіцяємо, що до кінця цього курсу ви отримаєте такі результати:

  • верифікацію статусу проекту та відповідності його виконання первинному плану;
  • визначення та застосування інструментів, що відповідають конкретній ситуації;
  • глибше розуміння набутих знань;
  • визначення кроків, необхідних на наступних етапах.
L
LEAN SIX SIGMA — ЖОВТИЙ ПОЯС

Опис

Цей курс представляє інструментарій та базові техніки методики Lean Six Sigma для вирішення проблем у процесі (і не тільки) для їх спрощення, прискорення, а також поліпшення якості продуктів і послуг відповідно до вимог клієнтів.

Цільова група

Курс розрахований на людей, які вперше залучаються до діяльності щодо поліпшення процесів із використанням методик Lean і Six Sigma.

Цілі

  • Визначити можливості для поліпшення й описати процес
  • Виявити надмірне витрачання ресурсів, обмеження в процесах і кореневі причини проблем
  • Управляти проектами щодо поліпшення, що використовуються в методиці Lean Six Sigma (DMAIC, Визначення-Вимірювання-Оцінка-Удосконалення-Контроль)
  • Визначати найкращі рішення і впроваджувати їх у своїй організації
  • Застосовувати принципи Lean Six Sigma у повсякденній роботі

Знання, яких необхідно набути попередньо

Середня / вища освіта, англійська мова, робота з ПО MS Office: Excel та PowerPoint — середній рівень

Програма курсу

Під час курсу будуть використовуватися матеріали у форматі презентацій PowerPoint, шаблони реалізації проектів і презентацій, інші допоміжні матеріали, робота з даними, техніки для підтримки інтерактивної взаємодії, зокрема, ділові ігри, вправи, вивчення випадків із реальної практики, індивідуальні та групові вправи.

Тривалість: 3 дні*

* Тривалість курсів може змінюватися залежно від потреб клієнта; до основного курсу може бути додано додаткові модулі, зокрема, «Lean Six Sigma — спеціальні інструменти», «Аналіз даних за допомогою ПО Minitab» або «Управління змінами»

L
LEAN SIX SIGMA — ЗЕЛЕНИЙ ПОЯС

Опис

Курс представляє проміжний рівень філософії Lean Six Sigma, інструменти і техніки вирішення проблем у процесі. Учасники зможуть виявляти можливості для поліпшення і координуватимуть проекти середнього і великого масштабу для цілей поліпшення якості продукту або підтримки якості при зменшенні мінливості і збитків.

Цільова група

Курс призначений для людей, що беруть участь у процесах поліпшення, які повинні будуть координувати проекти із поліпшення.

Цілі

  • Зрозуміти важливість поліпшення процесів у вашій організації
  • Використовувати належні інструменти для вирішення проблем/підвищення продуктивності
  • Дізнатися, як поліпшити ваші процеси за допомогою методик Lean і Six Sigma (5 кроків циклу DMAIC для реалізації ваших проектів)
  • Застосовувати принципи та інструменти методики Lean Six Sigma для повсякденної діяльності

Знання, яких необхідно набути попередньо

Вища освіта, англійська мова, робота з ПО MS Office: Excel та PowerPoint.

Програма курсу

Під час курсу будуть використовуватися матеріали у форматі презентацій PowerPoint, шаблони реалізації проектів і презентацій, інші допоміжні матеріали, робота з даними, техніки для підтримки інтерактивної взаємодії, зокрема, ділові ігри, вправи, вивчення випадків із реальної практики, індивідуальні та групові вправи.

Тривалість: 8 днів

* Тривалість курсів може змінюватися залежно від потреб клієнта; є можливість розділити їх на 2 або 3 сесії; до основного курсу може бути додано додаткові модулі, зокрема, «Lean Six Sigma — спеціальні інструменти», «Аналіз даних за допомогою ПО Minitab» або «Управління змінами».

L
LEAN SIX SIGMA — ЧОРНИЙ ПОЯС (ПРИСКОРЕНИЙ КУРС ДЛЯ ВЛАСНИКІВ ЗЕЛЕНОГО ПОЯСА)

Опис

Курс представляє філософію Lean Six Sigma, інструменти і техніки поліпшення процесів на підвищеному рівні. Учасники зможуть проводити комплексні проекти, аналізувати дані процесів за допомогою статистичних інструментів (таких як програмне забезпечення Minitab), надавати коучинг для власників Жовтого та Зеленого поясів і генерувати значні фінансові вигоди.

Цільова група

Курс призначений для осіб, які раніше брали участь у курсі для отримання Зеленого поясу Lean Six Sigma.

Цілі

  • Визначати можливості для поліпшення і координувати проекти на рівні організації
  • Управляти комплексними проектами із поліпшення, використовуючи методику Lean Six Sigma
  • Визначати найкращі рішення і впроваджувати їх у своїй організації
  • Оцінювати фінансові вигоди від реалізації проекту
  • Застосовувати принципи та інструменти методики Lean Six Sigma для щоденної діяльності

Знання, яких необхідно набути попередньо

Вища освіта, англійська мова, робота з ПО MS Office: Excel і PowerPoint — середній / просунутий рівень

Програма курсу

Під час курсу будуть використовуватися матеріали у форматі презентацій PowerPoint, шаблони реалізації проектів і презентацій, інші допоміжні матеріали, робота з даними, техніки для підтримки інтерактивної взаємодії, зокрема, ділові ігри, вправи, вивчення випадків із реальної практики, індивідуальні та групові вправи.

Тривалість:

12 днів*

* Тривалість курсів може змінюватися залежно від потреб клієнта; є можливість розділити їх на 2 або 3 сесії; до основного курсу може бути додано додаткові модулі, зокрема, «Lean Six Sigma — спеціальні інструменти», «Аналіз даних за допомогою ПО Minitab» або «Управління змінами».

A
APPLES & ORANGES™ — ФІНАНСИ ДЛЯ НЕФІНАНСИСТІВ

Запропонуйте людям мислити як власники бізнесу — щоб вони в майбутньому могли приймати рішення на основі тверезих ділових міркувань. Курс Apples & Oranges™ реалізує фінансову звітність завдяки простій і добре продуманій моделі компанії. Учасники формують початкову команду керівників компанії A & O Inc. — солідної фірми, у якої виникли певні серйозні проблеми. Компанія втрачає частку ринку і стикається з підвищенням вимог з боку постачальників і клієнтів. Компанії A & O Inc. потрібна нова раціональна фінансова стратегія. Команди вивчають, як відстежувати рух грошових коштів, оптимізувати використання ресурсів і вимірювати результати діяльності за балансовим звітом і звітом про прибутки і збитки. Учасники з будь-яким рівнем знань зможуть набути нових навичок або розширити вже наявний досвід:

  • читання й інтерпретації фінансових звітів;
  • виявлення критично важливих факторів, що впливають на прибутковість;
  • аналізу відносних фінансових показників і ключових показників ефективності та відповідного визначення пріоритетів.

Учасники досліджують причинно-наслідкові зв’язки, що визначають результати фінансової звітності компанії — і розвинуть витончене ділове чуття, яким керуватимуться в майбутньому, приймаючи рішення під час повсякденної роботи.

C
CAYENNE™ — УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ

Компанія щойно завершила великий проект, і заднім числом виявила, що він не приніс стільки цінності бізнесу, як очікувалося спочатку. Проект завершено з перевитратою бюджету і перевищенням запланованих строків, а спонсори проекту, як і кінцеві користувачі, схоже, не надто задоволені результатами. Учасникам пропонується повернутися на попередні етапи проекту, щоб з’ясувати, чи можуть вони знайти критичні точки і забезпечити кращий результат. Учасники діагностують ознаки і симптоми потенційних проблем і мінімізують їх, використовуючи обмежені ресурси. Сюжетна лінія у вільному стилі відтворює типовий випадок впровадження нової інформаційної системи для підтримки бізнесу.

Проте, проблемні питання універсальні і легко розпізнаються, наприклад:

  • ключові зацікавлені сторони не беруть участі у процесі... домагатися їх уваги чи довіряти власним судженням?
  • виявляються нові факти і подробиці... переглядати межі проекту чи дотримуватися плану?
  • проектна команда перевантажена... вживати термінових заходів чи запровадити системні зміни?
  • фактичні результати не відповідають бюджету і строкам... коригувати цифри або коригувати амбіції?

Учасники швидко розуміють, що неможливо задовольнити всіх одночасно. Мистецтво проектної роботи полягає в балансуванні потреб ключових зацікавлених сторін — спонсорів і керівного комітету, команди із реалізації проекту і кінцевих користувачів організації, щоб створити максимальну цінність для бізнесу.

D
DECISION BASE™ — СТРАТЕГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ

Шість капіталомістких компаній змагаються за клієнтів на ринку з високою конкуренцією і умовами, що швидко змінюються. Учасники грають роль команди управлінців, що складається з керівників фінансової, виробничої і маркетингової функцій, а також корпоративної розвідки. Їх непростим завданням є правильне інвестування у правильний момент — й отримання необхідного повернення на інвестиції. Команди управляють змінними у сфері стратегії, операційної діяльності та фінансів, щоб забезпечити зниження витрат і проникнення на нові ринки. Перед ними постає необхідність прийняття складних інвестиційних рішень:

  • інвестувати зараз… чи пізніше?
  • діяти на всіх ринках... чи тільки на декількох?
  • вийти на ринок першим... чи серед перших послідовників?
  • будувати високопродуктивну складальну лінію... чи гнучкі цехи безперервного виробництва?
  • позичити гроші... чи спочатку заробити?
  • дотримуватися простих перевірених технологій... або прагнути до інноваційних рішень?

Команди вчаться ефективніше використовувати фінансові звіти і відносні фінансові показники як інструменти планування для підвищення продуктивності і прибутковості протягом десятирічного періоду. Працюючи разом, вони досягають глибшого розуміння комплексного характеру фінансових відносин між департаментами. Під час цього процесу вони розуміють, що потрібно, щоб діяти в одному напрямку — а також як використовувати їх нові знання і відкриття в реальному житті.

E
ENTERPRISE™ — СТРАТЕГІЯ В ДІЇ

Успіх — це рухома мета. Як надихнути всіх співробітників своєю стратегією для ринку, що швидко змінюється? У діловій грі «Enterprise™» шість компаній конкурують на динамічному ринку за одних і тих же клієнтів. Учасники грають ролі членів управлінської команди, що складається з керівників із маркетингу і продажу, розвитку і послуг, планування та реалізації, фінансів і контролю. Основним складним завданням є побудова і успішна реалізація стратегії, яка веде до виграшних результатів. Команди вирушають у бізнес-пригоду, яка обіцяє ризики і винагороди, де, щоб досягти успіху, їм доводиться постійно бути напоготові і застосовувати стратегічне мислення.

Гра «Enterprise™» спонукає учасників діяти в умовах невизначеності і балансувати короткострокові результати з довгостроковими цінностями. Командам необхідно:

  • приймати рішення про бажану позицію на ринку;
  • адресувати рекламу і комплекс заходів із продажу обраним клієнтам;
  • відповідати вимогам замовників, розробляючи привабливий і прибутковий портфель продуктів;
  • реалізувати бездоганні результати, домагаючись максимально можливого від людей і процесів;
  • відстежувати фінансові результати — як у короткостроковій, так і в довгостроковій перспективі.
  • створювати потужну, стійку цінність бренду;
L
LIVON™ — МАРКЕТИНГ І КОМЕРЦІЙНА СТРАТЕГІЯ

Чотири роздрібні мережі жорстко конкурують за тих же клієнтів на ринку, що зростає. Найважливішим завданням є розвиток і утримання прибуткової клієнтської бази. Хто виявиться лідером ринку? Спочатку всі чотири роздрібні мережі представлені на ринку хаотично. Незабаром вони виявляють, що їх компанії не можуть пропонувати все для всіх, і що ключову важливість має конкурентне позиціонування. Яких поточних покупців їм слід утримати? На яких потенційних покупців їм треба орієнтуватися?

«Бути успішним означає будувати сильну ринкову позицію і розвивати здатність її захистити». Управлінській команді необхідно прийняти рішення про бажану ринкову позицію і зайняти її найбільш економічним чином.

Команди аналізують дослідження ринку звихідними даними, що допомагає їм приймати тактичні рішення:

  • йти у верхній ешелон ринку... чи в нижній?
  • зайняти унікальну нішу... чи атакувати володіння конкурента?
  • нарощувати потенціал заздалегідь чи дочекатися зростання попиту?
  • конкурувати за рахунок відмінності... чи за ціною?
  • захищати зайняту позицію всіма способами... чи переміститися на іншу?

Приймаючи ці рішення, команди дізнаються, що потрібно, щоб бути «глокальними» — прийняти глобальну концепцію корпоративної стратегії і забезпечити її успіх в умовах місцевого ринку.

P
PERFORMANCE™ — ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ

Якщо співробітники у вашій організації схильні вважати склянку наполовину порожньою, а не наполовину повною, це може стати серйозною проблемою. То як же надихнути людей бачити можливості, а не концентруватися на обмеженнях? У діловій грі «Performance™» команди з чотирьох учасників вправляються у діловому мисленні, вивчаючи практичний приклад компанії Fenix Inc., що складається з трьох розділів. Вони допомагають фірмі Fenix Inc. правильно закласти основи бізнесу, створити конкурентну перевагу і, нарешті, досягти успіху. На цьому семінарі учасники проводять паралелі зі своєю реальністю, розмірковуючи над труднощами і можливостями власної компанії.

Учасники будь-якого рівня, що представляють будь-яку функцію, можуть зібратися для конструктивного діалогу щодо широкого ряду стратегічно важливих питань, наприклад:

  • життєві цикли продуктів;
  • передові технології;
  • ефективність ланцюга поставок;
  • послуги з доданою вартістю;
  • сегментація клієнтів;
  • короткострокова і довгострокова прибутковість.
S
SALES ENDEAVOUR™ — УПРАВЛІННЯ МОЖЛИВОСТЯМИ

Ділова гра «Sales Endeavour™» допоможе вашій команді підвищити обсяги продажу, збільшити кількість укладених контрактів, скоротить час циклу, і дасть керівництву більш чітке уявлення про процес продажу в організації.

Це вражаюча комбінація торгового застосунку в реальному часі та інтерактивної навчальної симуляції, яка надає професіоналам у сфері продажу шанс методично опрацювати наявні можливості продажу зі стратегічної точки зору в захоплюючій атмосфері змагання.

Під час ділової гри учасники досліджують складні для реалізації можливості продажу, де існують чималі ризики, де можна виявити несподівані манівці, «щурячі нори», інформаторів, які працюють на конкурентів, і доводиться мати справу з організаційними змінами, підводним камінням, змінами вподобань покупців, необґрунтованими очікуваннями, жорсткою конкуренцією і невизначеними позиціями клієнтів. Іншими словами, як у реальному житті!

До кінця програми учасники повністю розроблять план продажу для одного із своїх власних потенційних клієнтів, а також отримають навички і знання, необхідні для того, щоб досягати більш високих рівнів продажу в майбутньому. Найкраща частина: цей процес можна повторювати!

Програма «Sales Endeavour™» у кінцевому підсумку заощаджує дорогоцінний час і ресурси фахівців із продажу, допомагаючи їм думати, враховуючи такі стратегічні аспекти, як покупці і конкуренція, і, таким чином, вибираючи для реалізації найбільш результативні та вигідні можливості.

T
TANGO™ — УПРАВЛІННЯ НЕМАТЕРІАЛЬНИМИ АКТИВАМИ

Якщо ваш бізнес — продаж знань і експертизи, цінність вашої компанії виходить далеко за межі фінансових вимірів. Ймовірно, найціннішим вашим активом є ваші співробітники, і це означає, що вам необхідно впоратися з унікальними завданнями:

  • Як залучати та утримувати справді необхідних людей у галузях, що динамічно змінюються?
  • Як домогтися максимального вкладу від ваших працівників, при цьому залишаючись «роботодавцем, якому віддають перевагу»?
  • Як домогтися, щоб ваші співробітники відповідали вашій стратегії і здатності залучати і утримувати вигідних клієнтів?

У діловій грі «Tango™» учасники розвивають навички, необхідні, щоб повною мірою задіяти свій персонал як джерело конкурентної переваги і реалізувати успішну стратегію бізнесу.

Складність цього завдання полягає в залученні і утриманні потрібних клієнтів і співробітників, щоб генерувати прибуток у короткостроковій перспективі і довгострокову цінність.

Отримавши досвід ділової гри «Tango», ваші співробітники будуть готові:

  • досягти конкурентної переваги — залучати потрібних співробітників і клієнтів;
  • стратегічно планувати проекти і підбирати для них персонал для оптимального використання його компетенцій;
  • максимізувати грошові потоки і прибутковість — щоб забезпечувати гнучкість і зростання;
  • нарощувати не просто компетенції співробітників, а унікальний виробничий досвід вашої компанії;
  • утримувати і розвивати персонал відповідно до їх цілей та стратегічної концепції діяльності вашої компанії.
M
MEDICI GAME™ — КРЕАТИВНІСТЬ ТА ІННОВАЦІЇ

Що спільного між козиним молоком, павуками і рибальською волосінню? Музичними записами і авіалініями? Поведінкою мурах і маршрутизацією з’єднань у телекомунікаціях? Більшість із нас не запропонували б ніякої відповіді. Однак із кожної з цих на перший погляд випадкових комбінацій виникли радикальні інновації, які створили цілі нові сфери діяльності.

Учасники вирушать у захоплюючу експедицію в «Intersection» — місце, в якому зустрічаються і стикаються ідеї з різних сфер і культур, породжуючи вибухи несподіваних новаторських рішень.

Цю ділову гру створено на основі бестселера Франса Йоханссона «Ефект Медічі».

Під час семінару команди обговорять і випробують на практиці такі питання:

  • Що таке проривна інновація і як вона виникає?
  • Які умови сприяють, а які перешкоджають інновації? Чи справді ми використовуємо правильні припущення?
  • Наскільки добре ми користуємося нашими відмінностями для дослідження, знаходження і капіталізації нових можливостей для зростання?
  • Як ми цього досягнемо?

А
АДАПТИВНЕ ДІЛОВЕ МИСЛЕННЯ (CELEMI PERFORMANCE)

Для досягнення успіху безцінне позитивне, але в той же час реалістичне бачення бізнес-ситуації. Саме таким умінням оволодіють команди з 4 учасників, які візьмуть участь у Семінарі з ефективності діяльності. У три етапи вони відтворять практичний приклад компанії Fenix Inc., крок за кроком знайомлячись з основними елементами концепції ефективності, створюючи конкурентну перевагу і досягаючи успіху. Команди в результаті отримають загальну цілісну картину за ключовими елементами, що впливають на бізнес, особливу увагу приділяючи потребам клієнтів і критичним факторам, що мають вплив у складних ситуаціях.

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб забезпечити найкращий досвід перегляду. Продовжуючи перегляд, ви погоджуєтесь на збереження файлів cookie на вашому комп’ютері. Більше інформації про використання файлів cookie тут.